Medryttaravtal?

finapina

Trådstartare
Finns det några bra ( behöver inte vara så jättedetaljerade) medryttaravtal som man kan hitta nånstans på nätet? Gratis helst..Eller någon som har ett enkelt "hemma-formulerat"?
 
Finns det några bra ( behöver inte vara så jättedetaljerade) medryttaravtal som man kan hitta nånstans på nätet? Gratis helst..Eller någon som har ett enkelt "hemma-formulerat"?
Jag har skrivit ihop ett eget. Om du pm:ar mig så kan jag skicka över det imorgon.
 

Liknande trådar

Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
836
Senast: a1agnlju
·
Samhälle Vilka är bra, vilka är gratis och vilka är kanke inte gratis men definitivt värda pengarna? Helst polistiskt obundet Är intresserad av...
Svar
11
· Visningar
452
Senast: Kadi
·
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag har precis startat ett litet företag där jag tillverkar pannband, främst till travhästar. Jag vill så gärna skicka med...
Svar
11
· Visningar
1 324
Senast: tara
·
Anläggning Hej! Finns det några sådana typ nyckelfärdiga byggnader som är flyttbara och helst isolerat? Jag skulle behöva 2 boxplatser, stallgång...
2
Svar
22
· Visningar
1 988
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp