Megaproblem med dropdownmeny

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Lill Malin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 826
Sv: Megaproblem med dropdownmeny

Titta på källkoden för sidan du vill likna. Det som åstadkommer magin är det som står mellan <style..> och </style> (css, dvs beskrivning av hur varje del ska se ut) samt mellan <script...> och </script> (javascript, som gör att något händer när du för musen över rutorna). I princip borde du kunna kopiera de styckena och lägga in det på samma ställe i din egen sida. (Jag har inte tittat på detaljerna, så jag har inte sett om det t ex länkar till något annat också, men det såg inte ut så.) Men den där koden är inget man kan förklara på fem rader.

CSS-dokumentation: http://www.w3.org/TR/CSS21/

Javascript har jag ingen bra länk till, men det finns massor av grundkurser på nätet.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 580
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 465
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 434
Senast: fejko
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
4 038
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Lekstuga
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur