Mellanbit till bogspännena

Spirit

Trådstartare
Var kan man köpa en mellanbit man knäpper fast i bogspännena på ett täcke som är för trångt i bogen?

Har sett det någonstans men minns inte var, det är som en fodrad kudde som blir som en sorts förlängning av täcket.

Jag köpte ett rent nytt utetäcke i Ullared i lördags och det är för trångt i bogen, lite långt att köra för att byta när det kostade 350:-
Om man hade satt dit en sådan mellanbit så hade man kunnat använda det iallafall..

Tacksam för svar

Sv: Mellanbit till bogspännena

Jag vet att Horseware har, köpte en sån till min häst i en butik i sthlm som säljer HW. Kostade typ 200 spänn dock :eek:

missan

Sv: Mellanbit till bogspännena

Kan du inte sy ett själv ?

Har sparat spännena från gamla täcken när de skulle slängas och sytt ! Har du ingen bra symaskin, kan du säkert fråga hos skomakaren de brukar kunna fixa det mesta ?

Lycka till !

Liknande trådar

Utrustning Sitter och funderar lite fram och tillbaka. Har mina hästar hemma på gården och de går i lösdrift tillsammans. Har en dam som är lite...
Svar
19
· Visningar
3 036
Senast: gylle
·
Foder & Strö Hej Buke, luddig rubrik, jag vet. (Till att börja med vill jag säga att stallbyte är i planeringsstadiet men det är precis som i...
Svar
14
· Visningar
3 113
Senast: MonteRose
·
Utrustning Ja som rubriken säger. Här kommer kriterierna: Är på jakt efter ett utetäcke enligt följande kriteria: Utetäcke minst 150, max 200... 2
Svar
33
· Visningar
4 612
Senast: mackan
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 622
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka