Mellandags rean 2011!!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare HonDuVet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 104
  • Visningar Visningar 14 577
Sv: Mellandags rean 2011!!!

*kl*
De affärer jag var inne i hade bara rea på ryttarkläder, inte på hästutrustning. Kom iofs aldrig till hööks då pengarna var slut innan jag kom så långt. :angel:

Köpte ett par pikeur daphne kontrast i mörkröd för halva priset! Sen köpte jag en massa till hästen, men det var ju inte på rea.

*kl*

Fyndade idag ett efterlängtat rundsytt Farmlandkandar. Betalade 1500:- ordinarie pris enligt butiken 4289:- men enligt Farmlands egen hemsida så kostar samma kandar 6200:- :banana::banana:

Har varit på hööks 3 gånger denna veckan...
Första gången så fick jag med mig 2 ponnygrimmor med ludd för halva priset! (Kan berätta att jag inte ens äger en ponny) Men dom passar ju på shettisen i stallet ;) Ska slakta den ena och göra till sidepull är det tänkt också!

http://dayviews.com/choklad-boll2/500311092/

Andra besöket höll jag fingarna i styr men 3:e därimot så tvingade jag min stallgranne att köpa ett grönt schabrak+luva för halva priset till mig i födelsedagspresent. Det funkade! Så köpte jag ett grönt spö som matchade, det var dock ingen rea på :(

http://dayviews.com/choklad-boll2/500538282/

Hade tidiagre spanat in ett täcke på Hööks, kände att jag behövde ett till fleece med hals.
Såg på deras hemsida att de hade halva priset på det täcket, givetvis var stl 125 slut på hemsidan, så åkte till nämaste butik 2 dagar efter rean startat, fanns bara i stl 165 kvar, men jag lyckades hitta ett i stl 125 undangömt :laugh:

Hade tänkt köpa en lädergrimma som var på halva priset, men det fanns bara i ponny eller x-full, tänkte chansat på ponny (ska ha cob) men vågade inte.

Täcket satt väldigt bra, brukar ha problem med att jag oftast inte kan knäppa den översta spännet på halstäcken.

IMG_1067.jpg

Liknande trådar

Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
107
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
889
Senast: Lingon
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
22 644
Senast: Cambrie
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 583
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V