Mellandags rean 2011!!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare HonDuVet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 104
  • Visningar Visningar 14 580
Sv: Mellandags rean 2011!!!

Kl

Efter all diskussion om Steeds stövlarna så skickade jag idag bud med en som skulle passera hööks att se om det fanns några kvar i rätt storlek och tur hade jag för han fick sista paret i den storleken och för övrigt låg där bara 3 kartonger till så fanns inte många kvar.
Och de passade dessutom perfekt och kändes väldigt sköna, lite lustigt att de klistrade på en lös lapp på kartongen att det var ridstövlar och inte stallstövlar då de kunde reagera på urin gav väl kanske inte så goda vibbar speciellt efter att precis kasserat ett par nästan nya tofflor som uppenbarligen hade samma problem för på någon månad i somras trots att de inte använts så mkt så har sulan lösts upp. Verkar som att man får hålla sig i stallgången med stövlarna :angel:

Kartong?? Jag fick mina i en plastkasse, såg inga kartonger alls.
Det var jäkligt dåligt att dom inte informerar alla om det nu är ett känt problem så ...
Tack för varningen!

Hittade ett akademsikt inspirerat träns som jag suktat efter flera månader på lite webshops rea hos Millhorse. När jag ändå beställde fick det även bli ett annat kampanjträns. Får se hur läderkvalitéen är, men min kille kommer att bli så fin i akademiska tränset :love: och det andra kan bli bra som inridningsträns till lillan.

Jag har kampanjtränset sen tidigare och tycker det är bra kvalitet! :)

Tack för tipset btw, var inne och beställde ett par rea-träns jag med! :D Kunde inte låta bli eftersom jag är så nöjd med deras träns/tyglar sen tidigare!

kl
Om någon är inne på någon Hööks runt om i landet (utom Malmö som jag själv har koll på) och ser att de har det röda tornado winter kvar i 155 så snälla hojta är så irriterande så snart de är slut via internet lagret så är de inte längre sökbara på butikslagerna, vissa butiker framförallt längre norrut verkar ha alla storlekar i halskragar kvar och kanske finns då chansen att de även har täckena. Har blivit djupt förälskad i det och måste bara ha tag på minst ett till.

Var köpte du det?
Letar efter ett sånt med reflexer men hittar inte någonstans. :(

De var på Hööks rea för 149:-, en av de saker jag ångrar att jag inte köpte stod tom och tittade på det i affären men missade korkat nog att det var reflex på det då hade jag köpt ett om jag sett det.

Finns inte kvar på internetlagret i alla fall dock försvinner de från sidan då och man kan inte längre kolla butikslagerna så möjligt är att det ligger ute i någon butik fortfarande, verkar lite som att det har fyllts på i butikerna lite efterhand från internetlagret, saker som var slut i Malmö när jag var där fanns plötsligt enligt lagersaldo där några dagar senare och var då plötsligt slut på internetlagret istället så min gissning är att de har skickat ut varor till butikerna för att de säljer bättre där än via internet blir bara korkat när man inte längre kan kolla via lagersaldo om de har dem eller inte när man vet att de inte fanns sist man var där så känns det lite dumt att behöva köra dit bara för att kolla om de möjligen fått hem fler.

Hööks i uddevalla köpte jag Dublintränset + 2 par tyglar. Sista paret tyglar köptes på hööks i Borås :)

Hmm...Hööks som jag skrev i inlägget jag visade täcket i :angel: på halva priset rean. Men finns nog inte kvar vad jag kan se på deras hemsida

*lånar knapp och tycker mina paket borde komma snart* :p väntar paket från quse, hööks och exlusiv horsewear nu ju :D

Jag har kampanjtränset sen tidigare och tycker det är bra kvalitet! :)

Tack för tipset btw, var inne och beställde ett par rea-träns jag med! :D Kunde inte låta bli eftersom jag är så nöjd med deras träns/tyglar sen tidigare!

Grejerna kom hem rekordsnabbt och jag måste säga att kvalitéen överraskade mig. Den andra överrasknignen blev att grabbens huvud var så litet - har fått göra nya hål för att full tränset ska passa... Jag som tyckte att han hade mycket större huvud än mitt sto...hade utan problem tydligen kunnat ta ett i Cob storlek istället...

Det var 50% på det ljusbruna artemist tränset, köpte även tyglarna i samma färg för halva priset.
Det mörkbruna och svarta finns kvar till ordinariepris så det ljusa utgår väl nu.

Kan informera om att det ligger ett 125 och ett 135 av ulltäckena med reflex i butiken i Malmö bad en som skulle in att kolla efter ett större till mig men de var slut, däremot låg där nu plötsligt ett 165 av det röda vintertäcket som var slut där innan blir ju hellurigt när de håller på och fyller på och det inte går att titta på internet man kan ju inte hålla på och köra in där titt som tätt för att kolla.

Så någon här hemma får ha lite rymliga kläder om det blir kallt, hoppas det sitter lika bra i bogen trots att det är en storlek större har nog aldrig varit med om ett täcke som sitter så perfekt som detta gör.

En vecka för sent, men lite fanns det kvar.

Köpte ett träns (Hööks billigaste).
32837605.jpg

Och ett par stövlar. Men är lite osäker på om jag ska ha dem eller lämna tillbaka dem. Men för 750 kr kanske de är helt ok?!
32837604.jpg

32837603.jpg

För 750:- är dom stövlarna väl alldeles perfekt att använda ist för chaps tex? Var sugen på dom jag med, men nu får det vara nog shoppat för ett tag:o!

Liknande trådar

Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
121
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
899
Senast: Lingon
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
22 962
Senast: Cambrie
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 606
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka