Bukefalos 28 år!

Mellanstora soppåsar

MiaMia

Trådstartare
Påsarna för hushållssopor är för små och i för klent material.
Svarta sopsäckar är tåliga i materialet men alldeles för stora.
Finns det ingenting emellan dessa alternativ?

Skulle behöva något som är som en matkasse eller lite större (60L?) men i kraftigare material.
Någon som har några tips?
 
Haha tänkte på detta häromdagen när jag skulle tömma ur all sand ur kattlådan och slänga den. Soppåsarna var för klena, papperspåsar var inte bra, blir sopsäck då?
 
Hittar bra svarta säckar i mindre storlek nu. Tyvärr bara storpack eller med över 100 kr i fraktavgift.

Ska titta på det andra ni föreslagit nästa gång jag kommer i närheten av dessa butiker. Misstänker biltema/CO-alternativen kan vara klenare än jag vill ha. Men vi får se.

Kanske alternativen är att hitta en yrkesbutik som säljer till privatpersoner på plats, eller fortsätta med 120 L och sluta känna att jag slösar med dem...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
704
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 835
Senast: anna_panna
·
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 810
Senast: Septicemia
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 449
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp