Melodifestivalen 2014 - deltävling 3!

Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 3!

Men en så rutinerad artist som Alban och så sätter han inte sången??
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 3!

kl

Både Doktor Alban och låten verkar inte vara daterade en dag senare än 1995. På något sätt ska han vara 56 år O_o
 
Senast ändrad:
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 3!

kl

Åh suck, vilken lam deltävling. Men ok, state of drama och Ace till final om jag måste välja.
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 3!

Jag tyckte att Folcker sjöng svajigt - men det har jag å andra sidan alltid tyckt.
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 3!

men vad ääääär det här? Himmel jag sitter bakom skämskudden.

Os-parodi burrrr
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 3!

jaha, min tv tyckte att jag skulle se från början nu när jag bytte kanal så jag får väl inte läsa i tråden på ett tag.

Vet inte riktigt hur jag lyckades men det är ett alternativ som Telia har på digital tv.
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 3!

Echo & State of Drama hejar jag nog på. Till andra chansen kan Ace & någon annan gå.
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 3!

KL

Men snälla nån, pojken kan ju inte ens sjunga i början....är det alla 14-åringar som röstat tro?
 

Liknande trådar

Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 868
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 312
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 433
Senast: Lingon
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 157
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp