Bukefalos 28 år!

Men vad hette filmen?

karamelldrottningen

Trådstartare
Så mäktigt! Trodde jag visste men det var helt fel och nu när jag sökte nyss hittar jag inte alls. Så vad kan filmen ha hetat?

Den är inte så gammal. Känns som några år men kan vara äldre än så också.
Handlar om en kvinna som är beroende av droger. Eller ja nånting och det är så snyggt omgivning med semesterkänsla och ändå så tragiskt samtidigt. Kvinnan som är huvudperson är blond och om jag inte minns helt fel så råkar (?) hon mörda någon på en båt.

Någon som har någon som helst aning vad jag svamlar om?
 
Så mäktigt! Trodde jag visste men det var helt fel och nu när jag sökte nyss hittar jag inte alls. Så vad kan filmen ha hetat?

Den är inte så gammal. Känns som några år men kan vara äldre än så också.
Handlar om en kvinna som är beroende av droger. Eller ja nånting och det är så snyggt omgivning med semesterkänsla och ändå så tragiskt samtidigt. Kvinnan som är huvudperson är blond och om jag inte minns helt fel så råkar (?) hon mörda någon på en båt.

Någon som har någon som helst aning vad jag svamlar om?
White Girl? 🧐
 
Så mäktigt! Trodde jag visste men det var helt fel och nu när jag sökte nyss hittar jag inte alls. Så vad kan filmen ha hetat?

Den är inte så gammal. Känns som några år men kan vara äldre än så också.
Handlar om en kvinna som är beroende av droger. Eller ja nånting och det är så snyggt omgivning med semesterkänsla och ändå så tragiskt samtidigt. Kvinnan som är huvudperson är blond och om jag inte minns helt fel så råkar (?) hon mörda någon på en båt.

Någon som har någon som helst aning vad jag svamlar om?
Kanske en long shot men det är inte serien White Lotus?
 

Liknande trådar

Äldre Okej, nu har jag gått runt och funderat på det här i alldeles för många år... Inte sådär varje dag, men då och då poppar tanken upp...
Svar
8
· Visningar
958
Senast: Raderad medlem 6459
·
Relationer Funderade på om jag verkligen skulle använda anonymt nick för det här, det är märkligt att man beter sig som om man har någonting att...
Svar
11
· Visningar
1 986
Senast: Mabuse
·
Äldre Eftersom jag gillar att låta mina tre barn ärva varandras kläder så har min 6 åriga dotter även de äldre sönernas kalsonger i sin lilla...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 268
Senast: Vogue
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 610
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp