Bukefalos 28 år!

Mens med p piller?

B

blommans

Om man skjuter upp mensen med p piller och sedan får mellanblödningar på näst sista och sista veckan, kan man göra tablettuppehållet för att få mens mitt i sista veckan på kartan? Jag orkar inte ha mens 3 veckor i rad...

Hoppas någon förstår vad jag menar:meh:
 
Sv: Mens med p piller?

Det beror på vilken sort, men på min sort så om man har ätit fler än 21 verksamma tabletter kan man närsom i kartan ta 7 dagars uppehåll och sedan käka minst 21 dagar till innan nästa uppehåll.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ätit minipiller i flera år för att ta bort mensen eftersom jag inte klarar av att ha mens. Det ger mig en fruktansvärd ångest...
Svar
9
· Visningar
639
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 420
Senast: MiniLi
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Hej! Nu har jag varit sjuk från mitt jobb i två veckor. Jag anmälde inte inte till försäkringskassan då jag dels trodde att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp