Mens med p piller?

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare blommans
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 797
B

blommans

Om man skjuter upp mensen med p piller och sedan får mellanblödningar på näst sista och sista veckan, kan man göra tablettuppehållet för att få mens mitt i sista veckan på kartan? Jag orkar inte ha mens 3 veckor i rad...

Hoppas någon förstår vad jag menar:meh:

Sv: Mens med p piller?

Det beror på vilken sort, men på min sort så om man har ätit fler än 21 verksamma tabletter kan man närsom i kartan ta 7 dagars uppehåll och sedan käka minst 21 dagar till innan nästa uppehåll.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 142
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
734
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
639
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
686
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka