Äh, finns inte en hund(border collie) som bryr sig, men det finns även div cockrar bla i publikenOch så fryser hon om sin lilla stjärt...
Jag tänkte om de som väntade på sin tur (funkar det så på vallträning ens?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, finns inte en hund(border collie) som bryr sig, men det finns även div cockrar bla i publikenOch så fryser hon om sin lilla stjärt...
Äh, alla tittar på fåren. Hela tiden. BC-TVJag tänkte om de som väntade på sin tur (funkar det så på vallträning ens?) kanske fick något att tänka på - men så glömde jag ju att bc föds lydiga!
![]()
Unga hundar bör väl inte sitta och titta på när andra jobbar då brukar de vara för trötta när det väl är deras tur, men vuxna hundar och såna som är för små för att gå kurs brukar hänga i publiken. De allra flesta har ju minst tre-fyra egna hundar så det kan vara ett rejält gäng som ligger på åskådarplats och har åsikter om klantarslet på bananJag tänkte om de som väntade på sin tur (funkar det så på vallträning ens?) kanske fick något att tänka på - men så glömde jag ju att bc föds lydiga!
![]()
Det var nog inte tillräckligt kallt i helgen. Jag har bestämt mig för att anmäla mig till två helgtävlingar i Januari. 4½ timmes resväg hemifrån.
Tills dess tänker jag dock ha köpt nått annat än gummistövlar att ha på fötterna![]()