Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Njae, för jag tror att det är precis det han vill. Alternativet är så klart att han saknar självinsikt och inte vet att hans egen profil är precis så dålig, men jag tänker snarare att han har tröttnat så mycket på att skicka mejl som aldrig får svar att han nu nöjer sig med vilken reaktion som helst. Jag vill inte belöna det beteendet.

Ja, antingen det eller att jag ska bli sur och skriva tillbaka och skälla, så att han i alla fall får någon reaktion alls.
Det lär ha gått långt när han hellre vill bli utskälld än ignorerad. :)
Fast det är klart, säger de inte att kärlek börjar med bråk...?

Det lär ha gått långt när han hellre vill bli utskälld än ignorerad. :)
Fast det är klart, säger de inte att kärlek börjar med bråk...?

Ja det har du ju rätt i. Det kan ju faktiskt vara så att han tror att det funkar att glida förbi och underkänna någons profil och få glada, underdåniga frågor om vad som behöver förbättras tillbaka. Eller så är det så att det faktiskt funkar precis så, ibland. Det sistnämnda känns som det mest deprimerande alternativet. :(

Jag är väl cynisk då. Jag skulle reagera på ungefär samma sätt som på ett spam om jag fick ett sådant förslag. Dvs med att strunta i det.

Om det stod något alls i meddelandet som på nåcot vis knöt an till mig i annan roll än sällskapsdam/mindre nogräknad sexpartner, skulle jag möjligtvis svara något. Inte annars.
Jo men vi hänger ju på dejtingsidorna för att vi vill möta människor. Om man inte vill ha brev så har man ju kastat pengarna i sjön, om man inte är där bara av nyfikenhet.

Intressanta frågor som kommit upp. Det går ju inte undvika att män och kvinnor har ofta olika syn på saker. Och obalansen på siterna är enorm. Hört flera kvinnor säga att dom får så mycket att dom omöjligt kan svara på allt. därför bara klickar vidare. Och män som jag som fått 2 flirtar / meddelande på 4 månader.

Hade faktiskt varit lite intressant att få feedback på profil texten. Så kanske steg ett =)

Jag tror att det är tankefel. Det är inte tjejernas fel att du lägger 2000 på bensin (PS, om någon anger "miljöfrågor" som intresse, spring åt andra hållet ;)) och de lät inte bli att åka med för att de trodde de skulle träffa någon bättre. De kan ha varit allt från totalt ointresserade av att spendera en hel kväll i en bil till irriterade på vad de uppfattade som en slö raggmetod, som några beskriver här.

Det här säger jag igen nu: ingen kvinna kommer att dejta dig för att hon tycker synd om dig!

Nu vet du att random cruisinginbjudningar inte funkade, släpp det. Och räta på ryggen lite istället för att tycka synd om dig. Det kommer inte att hjälpa. Kvinnorna därute är inte onda som nobbar dina kontakter, det är bara jäkligt svårt att träffa någon som man klickar med, oavsett om det är nätdejting eller IRL. (Nätdejting verkar för övrigt svårare, jag tycker fortfarande att du ska försöka engagera dig i någon hobby som inte är så mansdominerad som jänkebilar)
Jag kan ju bara gå till mig själv, men cruising vore nog det sista jag skulle vilja göra, dejt eller inte! Ser inget som helst nöje i att glida runt i en bil.
Bilar är ett nödvändigt ont för att ta sig från punkt A till punkt B.:p

Jag kan ju bara gå till mig själv, men cruising vore nog det sista jag skulle vilja göra, dejt eller inte! Ser inget som helst nöje i att glida runt i en bil.
Det beror på vad man cruisar i. Jag hade samma uppfattning som du tills jag blev inbjuden att åka med i en aslång rosa limousine fylld med kylda drycker i att glida omkring i, i den ljusa sommarnatten. Inga krav på något över huvud taget, bara åka med :)

Intressanta frågor som kommit upp. Det går ju inte undvika att män och kvinnor har ofta olika syn på saker. Och obalansen på siterna är enorm. Hört flera kvinnor säga att dom får så mycket att dom omöjligt kan svara på allt. därför bara klickar vidare. Och män som jag som fått 2 flirtar / meddelande på 4 månader.

Hade faktiskt varit lite intressant att få feedback på profil texten. Så kanske steg ett =)

Jag la ut mon här för ett par trådar sen för jag undrade varför jag fick så mkt sexmejl. Alltid bra med lite feedback.

Det beror på vad man cruisar i. Jag hade samma uppfattning som du tills jag blev inbjuden att åka med i en aslång rosa limousine fylld med kylda drycker i att glida omkring i, i den ljusa sommarnatten. Inga krav på något över huvud taget, bara åka med :)
Tror inte ens det skulle vara frestande:p Inte min grej liksom så killar med en massa bilder på bilar går liksom bort.... Tror inte vi har mycket gemensamt helt enkelt;)

Tror inte ens det skulle vara frestande:p Inte min grej liksom så killar med en massa bilder på bilar går liksom bort.... Tror inte vi har mycket gemensamt helt enkelt;)

Samma för mig men samtidigt är det bra med ngt intresse för det värsta jag vet är ngn som ska vara med en varenda sekund och vara plåster.

Jag är lite förtjust i schyssta bilar. Den dag jag plötsligt blir jätterik går jag nog och köper mig en :Dsport-BMW. Men jag vill ju köra själv! Det är väl ok att någon annan kör när man är ute på resa (jag kör dock helst själv även då och mitt ex tycke det var sååå skönt för han föredrog när jag körde - ibland var vi match from heaven), men att bara åka med i en bil för att...? Näääää, inget för mig, men alla är vi ju olika. Konstigt nog älskar jag att åka taxi i typ London och New York.

@Texaz och @stjarnhimmel för mig var det en engångsgrej. Jag ser sannolikheten som ytterst liten att det skulle inträffa igen så jag väljer att se tillbaka på det som en rolig annorlunda upplevelse!
Men i det sammanhanget finns inte min drömprins :)

Och jag skulle lätt hoppa på en sån invit om jag inte hade något annat för mig, hade säjälv en Fairline i min ungdom och skulle gärna ha en igen (fast då kanske något vräkigare).
Jag hade tyckt att det var ett jättekul sätt att ta kontakt om inte in bjudan var skriven med andemeningen att det skulle sluta med sex i baksätet såklart. Eller ännu värre "möt mannen i ditt liv".

Och jag skulle lätt hoppa på en sån invit om jag inte hade något annat för mig, hade säjälv en Fairline i min ungdom och skulle gärna ha en igen (fast då kanske något vräkigare).
Jag hade tyckt att det var ett jättekul sätt att ta kontakt om inte in bjudan var skriven med andemeningen att det skulle sluta med sex i baksätet såklart. Eller ännu värre "möt mannen i ditt liv".
Haha! "Vill du bli min rattmuff?" :D

Samma för mig men samtidigt är det bra med ngt intresse för det värsta jag vet är ngn som ska vara med en varenda sekund och vara plåster.
Absolut, men gärna något intresse som kan tänka sig att delta i någon gång...
Har dejtat en sk raggare och det var inte så kul att åka på raggarfester där allt det pratades om var bilar.
Har ju dessutom ett djupt miljöintresse och det är inte riktigt förenligt med bilar som slukar bensin...

Vore jag singel och i get bättre för mig, hade jag hakat på spontandejter med lämplig aktivitet där det inte låg några krav bakom :) Och som lät trevliga, urskillning skulle jag givetvis göra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 659
Senast: Lyan
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 185
Senast: Palermo
·
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
13 678
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka