Mera kök - disken ...

A

ang

... förutom diskmaskin så blir det en del handdisk, som får stå och torka. Nu är jag väldigt trött på det fula diskstället i plast och vill ha ett i rostfritt i stället. Gärna stilrent, och litet. För bestick också.
Har ni några tips?
 
Sv: Mera kök - disken ...

IKEA har ett litet nätt enkelt diskställ i rostfritt,kostar runt 60-70 kr!
 
Sv: Mera kök - disken ...

Kolla bara noga så du inte köper en korg i tråd där alla knivar faller igenom. Vi har nämligen en sån på jobbet, men efter en stark insats från mig så har den (äntligen) råkat komma bort... :cool:
 
Sv: Mera kök - disken ...

Bra gjort :) Har också plågats med en sån och den är verkligen kass!
 
Sv: Mera kök - disken ...

Kolla bara noga så du inte köper en korg i tråd där alla knivar faller igenom. Vi har nämligen en sån på jobbet, men efter en stark insats från mig så har den (äntligen) råkat komma bort... :cool:

Har också en sådan. Skitsnygg, absolut, men grymt oprakisk :cool:
 
Sv: Mera kök - disken ...

Det vägrar jag att ha. Det ska funka, förutom att vara snyggare än det vi har i dag. Fast dom finaste knivarna, dom torkar jag för hand.
 
Sv: Mera kök - disken ...

Här kommer en bild på mitt ställ och bestickkorg,inköpt på IKEA!

20690767.jpg
 
Sv: Mera kök - disken ...

Korgen ser smart ut!
Men det runda, lilla funderar jag på. Eller deras andra i våning. Helst skulle jag vilja ha ett mindre, men i borstad stål. Vi får se.
Har inte lust att åka och shoppa i helgen i allafall, då skall det planteras blommor ...
 
Sv: Mera kök - disken ...

När jag flyttade ihop med min kille så vägrade han ha ett fult diskställ (som han tyckte) ståendes framme. Han torkade alltid disken efter diskningen och ställde direkt in i skåpen. Så nu gör vi alltid så även om det känns drygt med att torka, men sedan är ju bänken och platsen fri.
 
Sv: Mera kök - disken ...

Vi har haft samma modell det finns bild på i tråden men har bytt till denna! Galet snygg tycker jag (för att vara ett diskställ :o) ORDNING på IKEA:
23867_PE098356_S4.jpg

Tillsammans med tidigare visade:
23278_PE070489_S4.jpg

Dessa har vi två till som vi har övriga köksbestick (till matlagning, slevar, stekspadar, osthyvel etc.) i på diskbänken. Snyggt tycker vi i vilket fall. :)
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 252
Senast: LiviaFilippa
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 391
Senast: monster1
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 226
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp