Kläd tips?

L

LiviaFilippa

Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här!
Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några kläder. Och jag vill ha gärna lite mera budget tips som inte är super dyra.
Och gärna att det är ganska vanliga affärer som finns på många ställen eller som är enkelt att skicka efter från och som kommer fort!
Men ja det som jag jätte gärna vill ha tips om är:
1. Ut svängda leggings som är MJUKA och stretchiga och inte låga i midjan. Utan normal höga och skön midja efter som att jag sitter helatiden. Och helst i andra färger motför bara svart så tillexempel ljus blå ljus lila eller rosa. Jag vet att det brukar finnas på HM men om nån vet nåt annat bra ställe så får ni gärna tipsa!
2. Kjolar som är precis till knäna ungefär och inte jätte tighta men inte vida heller. Och samma med det att dom måste vara mjuka och stretchiga och lagom midja. Och inte med drag kedja eller knappar utan som man bara drar på! Och VÄLDIGT gärna i nån ljus färg och med små blommor men annat kan också funka.
3. Ljus blå mjukisar. Bara helt vanliga så inte låga inte höga inte jätte vida men lite lösa. Och dom ska ha en resår i benen så inte vida. Och inte bara tunna men inte för tjocka heller. Jag har haft helt perfekta från Cubus men dom är minst 5 år gamla och dom har inte såna nu längre tyvär.
4. Mjuka bh toppar som man bara drar på. Och dom måste vara sköna och inte klia eller ha nåt band som åker ner eller nåt men ändå gärna lite finare motför bara en sport topp liksom. Och inte se så tantig ut om man får säga så. Men alltså som jätte breda band eller sånt som kanske ofta lite äldre vill ha. Jag har mest köpt från hm förut men dom passar inte så jätte bra i storlekarna nu så vill gärna ha tips om andra ställen som kanske kan ha!
Hoppas somsagt att det är okej att fråga om tips här!
 
På punkt 1 svarar jag Lager157, jag har utsvängda leggings där som är så mjuka och sköna!! Och medelhög midja. De andra har jag inga svar på tyvärr.
 
@LiviaFilippa Jag tror att du kommer hitta det mesta på Lager 157, kolla deras hemsida.
Cubus är nog också ett ställe du kan kolla in.
Jag hittade endel leggings på lager 157 som verkar bra men tyvär inget av det andra 🙁 Och inte Cubus heller tyvär!
Det verkar ju som ganska basic saker som man kanske tänker att det finns överallt men när jag började leta så in såg jag att det inte var så enkelt 🙁
 
På punkt 4 kanske du kan hitta något här? Inte säker på om filtreringen kom med. Välj ”topp” så kommer många olika som ändå inte är sport-bh. Själv gillar jag abecitas little wonder, den har jag haft i minst 15 år, som finns med där (såg att det fanns erbjudande på två-pack), men sloggi har många olika sorters bh-toppar som jag också använt tidigare och varit nöjd med.

Dillings mjukiskläder är jättesköna men de verkade ha lite tråkiga färger denna säsong. De brukar ha kvar samma plagg men ändra färger varje säsong. Jag tror de kan ha rätt modell för punkt 3 annars.
 
Kolla på Cellbes, jag kollade lite snabbt och tyvärr var det dåligt med kjolar just nu, men det kommer kanske närmare sommaren. Däremot har dom en hel del mjuka/bygel lösa bhar, och en del mjuka byxor.
 
På punkt 4 kanske du kan hitta något här? Inte säker på om filtreringen kom med. Välj ”topp” så kommer många olika som ändå inte är sport-bh. Själv gillar jag abecitas little wonder, den har jag haft i minst 15 år, som finns med där (såg att det fanns erbjudande på två-pack), men sloggi har många olika sorters bh-toppar som jag också använt tidigare och varit nöjd med.

Dillings mjukiskläder är jättesköna men de verkade ha lite tråkiga färger denna säsong. De brukar ha kvar samma plagg men ändra färger varje säsong. Jag tror de kan ha rätt modell för punkt 3 annars.
Tack för tipsen! Det fanns några fina toppar där iallafall men många var kanske lite dyra. Men jag ska kolla lite mera noga också.
Mjukis kläderna såg sköna ut och så men dom var ganska dyra tyvär. Eller iallafall dom jag såg.
 
Kolla på Cellbes, jag kollade lite snabbt och tyvärr var det dåligt med kjolar just nu, men det kommer kanske närmare sommaren. Däremot har dom en hel del mjuka/bygel lösa bhar, och en del mjuka byxor.
Jag såg ingenting som passade där nu när jag kollade iallafall utan det såg mest ut som lite äldre stil eller hur jag ska förklara. Men det kanske är jag som letade dåligt också så jag kan ju kolla lite mera iallafall.
 
Undra inte om nummer 3 på din lista går att hitta på new yorker? Såg ut att ha något liknande och säkert mer i din ålder tänker jag kom jag på :)
 
Ellos kanske kan ha nått? 😊
Dom hade endel kjolar iallafall som var fina! Men jag måste kolla upp längden på dom.
Det fanns nån topp också där som kanske skulle passa! Det svåra med bhar eller toppar är att domflesta har antingen spänne i ryggen eller så har dom väldigt breda band och så. Men har sett några iallafall!
 
Undra inte om nummer 3 på din lista går att hitta på new yorker? Såg ut att ha något liknande och säkert mer i din ålder tänker jag kom jag på :)
Ja dom brukar ju ha endel mjukis kläder! När jag var där för ett tag sen så fanns det inga bra blå men dom får ju in kläder helatiden så kan ju kolla igen iallafall!
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
673
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 783
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
767
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp