Messengeraviseringar

the_connemara

Trådstartare
Hur får man den att sluta visas över hela skärmen? Vilket otyg. Har stängt av allt utom just att få dem (för det vill jag ju) överallt var jag hittat både under telefonens inställningar och I appen. Tillåter inte att appar visas överst eller sådant heller tex. Ominstallerat appen och startat om telefonen. Men det verkar vara det nya nu när första nya meddelandet kommer? Suck.

Samsung S10 som annars är uppdaterad och inte krånglar. Help?
 
Hur får man den att sluta visas över hela skärmen?

Skärmdump?

Har aldrig haft nån avisering som legat över hela skärmen och då har jag ändå "allt" aktiverat 🤷‍♀️

Screenshot_20230910_105630_Messenger.jpg


Har du förhandsvisning avstängd, så är det ännu märkligare och jag hade nog gjort en felanmälan/skickatcrn fråga om varför aviseringen ligger över hela skärmen.
 
Skärmdump?

Har aldrig haft nån avisering som legat över hela skärmen och då har jag ändå "allt" aktiverat 🤷‍♀️

Visa bifogad fil 127705

Har du förhandsvisning avstängd, så är det ännu märkligare och jag hade nog gjort en felanmälan/skickatcrn fråga om varför aviseringen ligger över hela skärmen.

Felanmälan/fråga vart?

Nu kommer de till och med när jag skriver i samma konversation 😤 Måste blivit något knäppt med senaste uppdateringen av messenger. 5/9 kan stämma med när problemet dök upp.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
573
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Det finns ju en uppsjö olika! Är de något bra? Vad har man dem till? Vad har en sådan som en vanlig hederlig klocka inte har? Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 186
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
4 764
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
27 910
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp