Messerschmitt!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Bimbolina

Skulle vilja ha tag på information om min hästs pappa eftersom det försvunnit samtidigt som det jag hade om hans farfar Nevele Pride försvann men det fick jag ju tag på en del nu..... Nån som har nåt????????? :bow:
 
Du, lilla vän...Du kan ta reda på detta genom STC och dom har oxå papper på dom alla gamla hingstar.
Jag har oxå fått en del på min märrs stam... ;)

-----------------
hem.passagen.se/aspbarkfoder
 
Jag kan maila dej bilderna på Nevele Pride om du mailar mej din adress. Har även lite info om din hästs mamma ;)
 
det var främst foton och annan information jag ville ha... men tack ändå lilla du!! :D
 
Eeeenda infon jag har är att han har fått en hiiimla mysig dotter!! tihi! :D Pussa på henne från mig!! Ge Damis å seven en puss åsåås!!
 
Fått massor du ska få se sen....Hihihi

Hillevi red henne idag..... både Mithra och Dama.... gick kanoners bra!! :D
 
Förresten, jag kom på en sak. Du kan ju alltid be uppfödaren eller denna ägare som har honom om dom kan skicka med foton på hingsten och en del info, kanske.
Det kan ju inte va så jobbigt,antar jag..... :confused:
 
Messerschmit är om jag inte kommer ihåg fel en amerikansk hingst. Har haft en valack efter honom som aldrig kom till start men var en underbar ridhäst samt körhäst (dressyr)
 
Sv: Re: Messerschmitt!!!

Jag vill också ha foton på messerschmitt!
och se om min bebis är det minsta lik sin far...:)

Messer Kwik heter pållen, och är u. Lisette kwik. :love:
 
Sv: Messerschmitt!!!

Messerschmitt är mitt stos morfar, och hennes gammelmorfar är Nevele Pride. underbara hästar alla dessa.
Hon är även efter Bessieged, om är E: Speedy Somolli som är E: Nevele Pride och U: Flying Cloud..... inga bilder på dessa?
Messerschimmt? Nevele Pride? Bessieged?

sökt som en galning på nätet.... några tips? lägg upp bilder på era kan vi se om dessa är lika, vi har även en dotter till messer mins mamma uppe i stallet. :)

th_DSCN2035.jpg
 
Sv: Messerschmitt!!!

Frågor och funderingar om travhingstar hör numera hemma på "att ha travhäst" som går att hitta under rubriken TRAV här på buke.

Detta är en fyra år gammal tråd som saknar substans, så den får vara kvar här, annars flyttar jag (nästan) alla gamla travrelaterade trådar som blir uppknuffade till nämnda ställe.

//moderatorn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Lång historia kort,för en dryg månad sen fick vi en äldre haflinger tjej utav min dotters kompis mamma. Dom hade i sin tur fått hästen...
Svar
11
· Visningar
946
  • Artikel
Hästnyheter Min fråga gäller ”undanhållande av information” och om eller hur det kan appliceras i mitt stall. Vi har sedan vi flyttade in, vid ett...
Svar
0
· Visningar
388
Senast: Gunnar
·
Hästvård I somras fick en av våra hästar utslag som såg ut som ringorm. Jag behandlade med ivamerol men blev inte av med det. Under hösten har...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: Emma-pemma
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Bytte elavtal men fick ingen bekräftelse. Tänkte inte mer på det eftersom det stod att de hör av sig om bytet inte går igenom. Men...
Svar
0
· Visningar
359
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gårdar förr
  • Sommarföräldrar 2024
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp