JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mette Rosencrantz toppade Grand Prix Special i USA
Moderator
Hästnyheter
Rolf-Göran Bengtsson blev bäste svensk i lördagens Grand Prix över 1,50-hinder på det trestjärniga meetinget i danska Herning. Hollands...
Hästnyheter
Senast Mette Rosenkrantz gjorde en dressyrstart i Falsterbo var 1980. Nu rider den Kalifornien-baserade svenskan Nations Cup med sin...
Hästnyheter
En delikat upplevelse som dessvärre lockar allt för få åskådare. Programledaren och ryttarentusiasten Henrik Johnsson fick under EM en...
Hästnyheter
Dressyr och innovation - det är temat för Svenska Ridsportförbundets och Saabs satsning. Tillsammans med Patrik Kittel, clinics...
Somna in hemma
Hundhälsa Vi gjorde samma sak med syrrans hund, som var mest med mamma. När hon blev för gammal och det var dags tog vi hem veterinären till mig...
Mia_R
7 minuter sedan
Svar: 33
Visningar: 1 798
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...
Capybara
41 minuter sedan
Svar: 1 923
Visningar: 187 105
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ah, ok! :) Jag fixade recept gratis på firstvet så det var väldigt smidigt men nu när jag kollade min närmsta apotek har de bara...
geting
Idag kl 16:32
Svar: 1 423
Visningar: 87 322
Hund
Besiktning nödvändig?
Hästvård Görs en besiktning är risken att om det röntgas osv blir en anmärkning. Har jag redan hästen hemma hos mig och gör en vetcheck blir det...
Freazer
10 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 905
Vård
Linjeavel?
Avel Lyssnade också på den och håller med!
Blyger
25 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 792
Avel
Bergsyra
Foder & Strö Det är nog inte känt vilken mängd det är giftigt. Man verkar ha funnit att den innehåller oxalater och nitrater, av vilka de senare...
Cattis_E
38 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 137
Vård