MH Classic High Rider?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Quinoa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 600
Q

Quinoa

Någon här som testat dessa?
Har Richmond mod med snörning, men tycker utan e snyggare.

Q

Sv: MH Classic High Rider?

Ingen som testat?
Gillar MH för deras uppbyggda sulor, man blir inte trött i fötterna.
Q

Att ingen har svarat kan bero på att iafl inte jag ser någon bild:idea:? Vet du hur man lägger ut bilder? Det kan ju vara min dator det är fel på också.

Kan beropå att jag inte köpt stövlarna ännu och bilder endast finns på MH webb och inte får publiceras här på Buke.

Det finns massor av bilder på stöveln i MH reklambanner ute på nätet.

Q

Nej men jag har testat andra av MHs grejer och har nu slutat med det.

Jag har använt MH produkter lika länge som de funnits.
Någon dagkedja har väl gått men de var bytt inom 14dagar.

Fattar inte varför alla gnäller på MH, har inte råkat ut för undermånliga produkter då jag köpt deras grejor.

Det är en annan sak med hur man "sköter" sina grejor,
Tycker det är bra grejor till vettigt pris.
Q

Jag har bara råkat ut för undermåliga produkter. Skor som släpper i sulorna - jag vet inte hur många par jag fick när jag reklamerade efterhand, men det hjälpte ju inte eftersom de jag fick i ersättning gjorde likadant.

Ridbyxor som släpper i sömmar (fyra par totalt, hoppet är det sista som lämnar människan), foder som släpper i jackor, strumpor som blir utnötta på tre veckor, mössor som går sönder - you name it.

Jag tycker deras grejor är snygga (annars hade jag ju inte med en dåres envishet fortsatt köpa dem), men de håller absolut inte måttet utifrån marknadsföring och priset. Kanske håller det för normalt fritidsbruk, men aktiv fritid i form av hästar/stall - nä, det har jag inte märkt något av.

Maken har ett par Richmond-stövlar, som han ridit en del med och som fortfarande håller ihop, men de kräver OERHÖRT mycket vård för att lädret inte ska spricka.

Jag har skött dom på samma sätt som de andra grejer jag har - och som hållit betydligt bättre. Jag gissar att det inte är nån slags komplott mot MH som pågår utan att många faktiskt är besvikna på deras produkter.

Mina Richmond har jag haft i 3 år.
Tycker inte de kräver OERHÖRD vård?

Jag har dem bara då jag sitter till häst och putsar av dem varje gång jag använder dem.

Det gör jag för övrigt med all utrustning. Träns, sadel, senskydd ect
tycker inte det är oerhörd vård, bara naturligt.

Q

Gratulerar till ett bra par, jag överdriver inte när jag säger att makens behöver fler vårdtimmar än mina fyra par läderstövar tillsammans.

Någon här som testat dessa?
Har Richmond mod med snörning, men tycker utan e snyggare.

Q

Jag har dom.
Jätte sköna och stabila, dock ej som stuprör.
Jag är jätte nöjd med mina.
Köpte mina i somras i Falsterbo. De ser fortfarande ut som nya förutom att de tappat färgen på insidan av skaftet. Men det gör alla.

Marvelusk

Jag har bara provat dem i butik och tyckte de var fruktansvärt obekväma. Richmond High rider däremot satt som gjutna och var jättesköna i foten.

Tack jag köpte dem idag på Eriks.
Urbekväma med en gång.
Har inte fått skav ännu trots 4 ridna hästar idag.

Q

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 153
Senast: Ajda
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 302
Senast: Reshästen
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 314
Senast: Capybara
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka