MH´s nya stövlar

Explosion

Trådstartare
Weii fick dom i födelsedags present :banana: och jag undrar nu hur jag ska smörja och ta hand om dem i början. Vad ska jag använda för medel första gången jag smörjer och vad ska jag använda efter varje ridtur?

Mvh Alexandra

Sv: MH´s nya stövlar

Med skokräm och inpregnering, INTE med sadeltvål och fett.

åh, då måste du berätta hur dom är sen när du har använt dom. funderar på att köpa ett par :D

Okej.
Jadå jag ska berätta, de är än så länge i alla fall supersköna. Men jag har inte de spec. stigbyglarna..

Nu har jag för första gången ridit i mina nya stövlar. Det är ju lite skillnad mot att bara ha skor och billiga shaps. Men de va jättesköna och kommer nog bli ännu bättre när de har mjuknat lite yttligare i vristen. :banana:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Jeps
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 682
Senast: Cambrie
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 472
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 489
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka