Mía´s schabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Chippen88
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 746
C

Chippen88

Är det nån som har en blid på ett mia´s schabrak i färgen Olivgrön/creme/sand eller vet vart ja kan hitta en bild på det?? Jag funderar på att inhandla ett sådant har sett att den färgen finns på många ställen men det finns inga bilder på det. Jag är mest intresserad av hur den Olivgröna färgen ser ut om den är ljus eller mörk så om det är nån som har sett ett sånt schabrak så kanske ni kan beskriva det..

Sv: Mía´s schabrak

752347.jpg

Det är superfint, gillar olivgrönt :) Jag tkr nog det är ännu mer "olivgrönt" i verkligheten, ser lite mer mörkgrönt ut på bilden kanske.

Det är mörk olivgrön, typ militärgrön. Köpte ett fast "tvärt om" idag, beige, creme, olivgrönt. 20 % rabatt å allt! :D

hihi jag har oxå ett sånt som du skrev, beigt ;) snyggt för dom 2 shabraken matchar ju varann så bra :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 585
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 160
Senast: __sofia__
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 490

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka