Mias schabraken

Centaur

Trådstartare
Någon som vet om dom går att få med turkost kantband? Eller om det finns andra schabrak, tex Equiline, som kan beställas med det? Har letat men hittar inga uppgifter på kantbandsfärger..

Sv: Mias schabraken

Kantband vet jag inte, men jag har ett Mias med turkos bred typ paspoil, hmm svårt att förklara... Kan fota om du vill?

Har en kompis som är återförsäljare och har för mig att jag såg turkosa kantband där. Så ja, det är jag 90% säker på.

De raka finns ju med turkos dekorrand. Skulle nästan tro att det bandet går att använda till kantband också (ser ut så). Så det går säker att beställa. :laugh:

okej det låter bra. feel visade mig en bild på det med dekorband, såg ju snyggt ut det också! :d tänkte ha brunt med turkost kantband eller dekorband, och så turkosa lindor till. vad ska man ha för färg på pp då tro? silver?

Senast ändrad:

Ja, ska du ha turkost som kantband så blir det nog snyggast med silvrig passpoal. Men om du tar det som dekorrband så behöver du ju inte blanda in ytterligare en färg (vilket jag tycker är en fördel). Blir nog fint med turkost på din fux! :d

okej det låter bra. feel visade mig en bild på det med dekorband, såg ju snyggt ut det också! :d tänkte ha brunt med turkost kantband eller dekorband, och så turkosa lindor till. vad ska man ha för färg på pp då tro? silver?
Låter fint! :)

Är den turkosa typ blåturkos eller grönturkos eller illturkos? :p Jag vill så gärna ha ett vitt schabrak med turkost kantband.. men det får inte vara för grönt haha.

jag tror unica här på buke har ett brunt mias med turkost dekorband:idea: det är skitsnyggt iaf!

Tack så mkt båda! :)

Undrar om det går att få på ylleridtäckena också... åh, vad frestad jag är att kolla upp det. :love: :o

Jag har ett dressyrschabrak från Mias som är i färgen beige, med brunt kantband och turkos passpoal.

Det är snyggt tycker jag och framförallt ser det likadant ut efter hur många tvättar som helst.

låter jättebra. :)

enda som är synd med mias är den långa leveranstiden. men behovet är ju inte så akut iofs.. :angel:

oj nu hittade jag en sida där man kan kombinera ihop alla färger och pp. shit vad mkt snyggt det går att göra. :d

Mias går väl i princip att få hur som helst?

När jag blir rik ska jag beställa mängder :D

Du måste visa bilder sen :bump:

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 417
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
630
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
269
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Puh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka