Mibiltelefoner..

asterix_zaphir

Trådstartare
Är på G att byta mobil. Jag velar mellan Sony Ericsson K850i, Sony Ericsson W890i och Nokia N95.
Vilken är bäst....
Ni får gärna säga för- och nackdelar..

Sv: Mibiltelefoner..

jag gillar min w910i.

n95an tycker jag har högst tveksam öppningsmekanism. känns inte som man kan lita på den.

k850i har obekväma knappar, men det är jag :)

:cool:har en w890i och den funkar utmärkt! många klagar på allt typ men min håller även om den åkt i betong stallgolvet ett par gånger.Den har 2 kameror men fattar inte hur man "sätter på" innerkameran någon som vet??kameran har iallafall 3,2 mp och duger bra.bättre utomhus än inne men jag använder en del bilder som bakrundsbild på datorn så det är ju lite den som står bakom oxå.bra ljud och i allmänhet rätt bra telefon.smidig och smal :love:

SE w890i är den sämsta mobiltelefon jag någonsin har haft :cool: Hängde sig ständigt, även under samtal. Tålde ingenting. Slutade med att de började glappa mellan batteri och laddare och that's it. Då bytte jag till en begagnad k850i och den funkade verkligen super! Hade inte bytt bort den om inte joysticken slutade att fungera :( Nu har jag en Nokia 6220 Classic och jag ångrar inte mitt val.

Kan tillägga att jag känner många som har/haft en w890i och dom hade likadana problem med sina. Är väl få som får "felfria" telefoner av den modellen. Typiskt måndagsexemplar. Pratade med en telefonexpert som jobbade för T*le2 och hon sa att hon aldrig skulle sälja en sådan telefon till en kund.

Edit: Såg inte att de va en gammal tråd, sorry!

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
424
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 948
Senast: tanten
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 915
Senast: Ragdoll
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka