Microsoft Word

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Silverstol
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 923
S

Silverstol

Hjälp! Jag vet inte vad jag har lyckats med. Jag råkade trycka på nån knapp/några knappar och nu är det ett bak och framvänt P som inte vill försvinna! Hur får man bort det? :crazy:

Sv: Microsoft Word

Troligen har du klickat på den som visar dolda tecken.

Nu gäller det bara att komma ihåg vad den ligger eftersom jag inte har Word :D

Har för mig det ska finnas en knapp uppe på verktygsraden med samma symbol?

Annars finns det i någon av undermenyerna typ "visa dolda tecken"

Det finn en liten ikon i raden längs upp som ser ut likadan, klicka på den så försvinner det lilla bakvända P:et.
Själv blir jag tokig om jag inte har det funktionen inlagd.

vad är det där "P;et" bra för egentligen?

Jo är för att se hur det ser ut.
En del gillar at slå på mellanslags tagenten när man ska använda tab tagenten och detta är bra att se vad som kan få ett dokument att se helt fel ut.

Liknande trådar

IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
142
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 551
Senast: Idaw83
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 751
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka