Miina inlägg har försvunnit!!??

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare materia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 955
M

materia

Jag bara undrar.För ett tag sen hade jag över 200 inlägg men nu har jag bara en bit över hundra???vart har dom tagit vägen????har varit hoppare är nu gångare undrar snälla SVARA vill få en förklaring.....:)

Sv: Miina inlägg har försvunnit!!??

De försvann då Lektrådarna på Ungdom flyttades ner i underforumet Lekar istället.
Forum Lekar har avslagen inläggsräknare, med följden att inlägg i de trådar som flyttas dit räknas bort från den som skrev inlägget.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Shaggy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Buke är som livet självt, det går vidare och åsikter ventileras, sorg och glädje delas :love: För mig har Buke varit en stor tröst de...
Svar
0
· Visningar
783
Senast: Scata
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 387
Senast: Enya
·
Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Breen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår