Mikmarbett

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mydemysse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 138
M

Mydemysse

Jag har för ett tag sett ett bett som jag funderat lite över, se rubrik. Den ser grotesk och riktigt obekväm ut.Tycker JAG.
Är det nån som kan ge mej en förklaring om varför, hur och när man ska använda denna.
Har hört att den ser värre ut än den faktiskt är. Nån som provat å kan ge ett betyg?

Sv: Mikmarbett

Jag har för ett tag sett ett bett som jag funderat lite över, se rubrik. Den ser grotesk och riktigt obekväm ut.Tycker JAG.
Är det nån som kan ge mej en förklaring om varför, hur och när man ska använda denna.
Har hört att den ser värre ut än den faktiskt är. Nån som provat å kan ge ett betyg?

Bild? :confused:

Sv: Mikmarbett

Hittade några gamla trådar om bettet. Den ser värre ut än vad den är, men å andra sidan finns inget som e tillräckligt "snällt" i kusens mun om man inte kan hantera dito.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 209
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 565
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
545
Senast: cassiopeja
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 845
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka