Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har i flera år ersatt gul- och rödlök mot vitlök och purjo då min mage inte gillar de gul-röda varianterna. Nu har jag även börjat reagera på vitlöken Det är framför allt rå vitlök (i kalla såser etc) som inte fungerar men även tillagat i större mängder blir inte bra. Frågan är nu vad jag ska ersätta vitlök och/eller gul lök med? Typ 90% av alla maträtter innehåller ju antingen det ena eller andra Purjon blir ofta för tam ensam. Vad finns det för annat smakrikt som också är snällt för magen?
Kropp & Själ
Jag har de senaste 10-15 åren haft problem med magen. Dyspepsiliknande, gasig mage osv. Först förstod jag inte vad som triggade det. Jag...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Hundavel & Ras ”De är pudelblandraser, alltså doodle. Rasen är wawadoodle, 75% toy-pudel och 25% chihuahua”. Lite svårt att bestämma sig om det är en...