JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Miljonbygge överklagas av ridklubb
Moderator
Hästnyheter
Johannishus ryttarförening har hamnat i ett kärvt ekonomiskt läge. Med fakturor på cirka 130 000 kronor söker de nu hjälp från Ronneby...
Hästnyheter
Hallstahammars kommun har beviljat ett lån till kommunens ridklubb för deras nya ridhus som blev mycket dyrare än väntat. Kommunen...
Hästnyheter
Lagom till jul får Håbo ridklubb kommunbidrag på 14 miljoner kronor för att bygga ett nytt ridhus och ett fungerande avlopp. ...
Källa...
Hästnyheter
Den totala skulden ligger på drygt 350 000 kronor och får ridklubben Ryttargården inte hjälp med sin ekonomiska situation riskerar den...
Melodifestivalen 2025 inkl. deltävlingar 1-5
Fritid Å jag g gjorde talko på hembygdsföreningen inför nationalfådagen och gick runt och nynnade på ” vägg i vägg” . Jag har inte hört Axels...
tara
1 minut sedan
Svar: 1 050
Visningar: 41 536
Allmänt
Handdukar
Hemmet Om man INTE vill ha mjuka fluffiga vidriga handdukar som inte suger upp fukten utan bara (rys) glider över huden utan ordentliga riviga...
Piaff
4 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter orkar inte riktigt ta det just nu
Det kommer mer info ev nästa vecka
Men jag är fruktansvärt deprimerad och ledsen.
Det var inte så här...
Tassetassen
5 minuter sedan
Svar: 1 409
Visningar: 48 787
Allmänt
Besiktning nödvändig?
Hästvård Ja, en besiktning är alltid bra att göra. Allt handlar ju inte om pengar utan även den känslomässiga delen om det visar sig att det är...
Grazing
5 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 551
Vård
Bergsyra
Foder & Strö Hej! Vi har fått in bergsyra på en nyplöjd och sådd åker. Troligen har det legat i jorden och tagit sig när vi plöjde om. Läser man om...
Hrober
Idag kl 21:44
Svar: 0
Visningar: 62
Vård
Ormbett
Hästvård Tack, det har känts hoppfullt och som att det går framåt. Men det hjälper inte att såret ser bättre ut och han är mindre halt 😢 Det blev...
Bregen
Idag kl 21:16
Svar: 89
Visningar: 9 074
Vård