JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Hund
Trådstartare
Trådstartare
Kolsyrad
Startdatum
Startdatum
4 Okt 2006
Svar
Svar
5
Visningar
Visningar
799
Sv: Mimmi
tackar
Vill ha tips på hur man kan få bra fotografier av hundar. Tyckte höstlöven passade hennes färg så bra.
Mamma fyller 40 så tänkte skriva ut på a4 några av bilderna. typ fyra stycken
Å... vilken fin goldentjej! Jag hade också en Mimmi - mormor och mormorsmor till de hundar jag har nu (ska försöka få in ett foto på några av dem!)
Spurten 6 år, Gimmie & Boogie 1 år på fotot
PS! Du behöver nog inga råd när det gäller att fota hundar, du gör ju ett kanonjobb redan nu
Åhh det är ju samma färgtyp som mimmi!
fin bild med
Vi köpte mimmi när hon var fyra från umeå.
Puttis
......
Övr. Hund
Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har...
2
3
Övr. Hund
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig...
2
Övr. Hund
Hej!
Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Övr. Hund
Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Stora shoppingtråden III
Utrustning Försöker hitta en snygg stilren förbygel utan resår, inga luddpluttar och spännen i silver. Får heller inte kosta skjortan. Verkar inte...
Fiorano
2 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Att stå i fel stall är bland det värsta som finns. Dödar all glädje. Det smyger dessutom verkligen på en och en tror det är fel på en...
Fiorano
4 minuter sedan
Svar: 1 505
Visningar: 117 688
Grenar
Tävla ponny som vuxen
Dressyr Så fin! 😍 Tack. Barnen är bara 6 och 8 år så än kanske D-ponny känns aningens för stort men förhoppningsvis i framtiden! Hur lång är du...
Guldaskig
39 minuter sedan