min baby kommer på söndag ... hjälp !

R

ridskoleryttare

ny här så hoppas att ni inte svarat på det här 100 ggr förut men ... min vovve kommer på sön ! och jag har ingen aning om vad hon ska heta :crazy: liten svart hund ( petit brabancon) tik alltså .... lea tänkte jag på men jag vet inte ... nån som vet nått bra ?
 
Sv: min baby kommer på söndag ... hjälp !

vänta tills du fått valpen. kanske dyker ett namn upp direkt?
 
Sv: min baby kommer på söndag ... hjälp !

Säger som Cillamuffins, vänta tills du fått hem valpen.
Vi hade massvis med förslag på namn, och lyckligtvis passade ett av dessa väldigt väl på vår valp.
Sök annars på Internet, det finns flera sajter med förslag på hundnamn.

Lycka till med valpen!

Pinglan
 
Sv: min baby kommer på söndag ... hjälp !

tack .. jo har ju redan hälsat på henne men det är så j*vla svårt ....
 
Sv: min baby kommer på söndag ... hjälp !

kan du inte göra som så att kolla vilket namn som har namsdag den dagen hon föddes? ;) Kan ju vara ngt fint?
 
Sv: min baby kommer på söndag ... hjälp !

KALASPINGLAN : har du nån hemsida till nån sajt med hundnamn? vill gjärna kolla :D
 
Sv: min baby kommer på söndag ... hjälp !

använd gjärna ett nämn med ett "S" i.. det är lätt och bra för hunden att förstå :P
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
788
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 983
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: Bee
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 805
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp