Min ekorrbebis!

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Marie_C
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 2 737
h*n ser ut som en fdladder mus men han är söt ändå! :love:

Tänk katten hade lika gärna kunnat äta upp den :cry:

Åååh så söt! :love:
Jag hade ingen aning om att ekorrbebisar såg ut så! :D

Så söt.
Kort 3 såg lite makabert ut med ett stadigt tag om den lilla och en kniv på bordet... :-)

Vad får han att äta?
30 ml kaffegrädde, 20 ml vatten och en äggula är ett beprövad recept..

Jag har fobi för ekorrar! De kan bitas rejält! Min mamma har haft ett par stycken som hållt på drunkna men som blev friska till att hoppa iväg sen!

Men söta é dom!

Jag vill också gosaekorre! ;)
Får nöja mej med att gerbilerna kan liknas vid ekorrar med väldigt god fantasi...

Oj, jag visste inte att ekorrungar såg ut så. Trodde de såg ut så där när de föds och bara ett par dagar framåt. Föds de med öppna ögon?

Bara fågelungar och en fladdermus...tyvärr lyckades vi inte med alla av dem...det är inte lätt att peta i myggor i en svalunge....men man måste ju försöka!

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 290
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 468
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Djur Jag har visst blivit med en liten larv av något slag efter att jag köpte några miniplantor från Blomsterlandet. Har sett spåren av den...
Svar
8
· Visningar
865
Senast: Scandi
·
R
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 648
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka