JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Vaccan
Startdatum
Startdatum
4 Mar 2006
Svar
Svar
6
Visningar
Visningar
847
Så här såg han ut nyss i soffan, visst är han det vackraste som någonsin skapats
Sv: Min fina katt Nisse
Mycket vacker och vad graciös (stavning ?) han är
Påminner om min hankatt som dog för några månader sedan. Men din kisse är riktigt söt
//Smulis
Kollade han på OS-hockey:n där eller?
Ser ut som att han jublar eller möjligtvis buar åt något på tv.
Jättesnygg...
Ser ut som han tittar på Parlamentet eller luktat lite för nära på nån spritflaska.
Jag har oxå en hösäck
Casper, trött efter lek...
Övr. Katt
En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Övr. Katt
Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Övr. Katt
Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Övr. Katt
Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Eurovision 2025
Kultur Det är inte bara låten folk gillar utan hela deras attityd. Bara en sån sak som dagen med den turkosa mattan. Vem som helst i KAJs...
Lobelia
2 minuter sedan
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Jag var ute och gick en pw innan jobbet i tisdags och igår körde jag 15 min överkropp på utegymet medan min 6-åring hade...
Trollunge
2 minuter sedan
Svar: 1 592
Visningar: 50 669
Allmänt
Dalmatiner
Hundavel & Ras Men de är också ökända för att vara ett gäng foliehattar av rang. Inte ens collieklubbens mest fanatiska utställningsuppfödare kan mäta...
Milosari
4 minuter sedan
Svar: 135
Visningar: 4 774
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag tror att jag fått dåligt rykte vid det här laget. När vi flyttade in så skulle folk fram med alla hundar hel tiden, nu fångar typ...
Tonto
5 minuter sedan
Svar: 1 317
Visningar: 79 543
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Man tager vad man haver, och söta valpar kan man alltid tjäna en hacka på 💵💰💴
Tajger
Idag kl 08:06
Svar: 1 860
Visningar: 181 518
Hund
Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud
Gnägg Ja man får bli arg ordentligt annars tar dom det som lek 😝Hotfullt kroppsspråk och genuin ilska kan göra susen. Inte veva med armar och...
Nota
19 minuter sedan
Atletix
Hästvård Det var just det jag funderade på - om det är något som har direkt verkan? Känner att jag har dåligt koll på det. Ska hur som helst bli...
Equidaem
47 minuter sedan
Svar: 261
Visningar: 25 267
Vård
Chat GPT
Gnägg Jag upplever själv stor skillnad mellan CoPilot och ChatGPT. Jag upplever att ChatGPT oftare söker på nätet och använder vettiga källor...
Snubbelfot
Idag kl 08:41