Min fina sadel!!!!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare snusmumrik
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 3 491
Sv: Min fina sadel!!!!!

Det var ett tag sedan den här tråden skapades, jag snubblade över den i google nu.

Tänkte höra om trådskaparen fortfarande är kvar på Buke o har lust att berätta hur det känns så här ett år efter inköpet? Är sadeln fortfarande lika bra, o finns det några bilder nu?

hjälper till att putta tråden mera
hihi tittade igen o såg att tråden skapades 2004 shit människan med sadeln har alltså haft den i mer än 2 år nu.

riktigt spännande o höra hur det gått med den.

Det är ju en islandssadel :smirk: Jag tycker inte den är ful :)

jasså har du testat den sadeln? på ditt halvblod lr;)

jag har oxå en bomlös fast en annan o den må vara ful men hellre sitter ja som i en fotölj och flyter fram än studsar runder i en stenhård sadel så man tror man ska dö av smärta.

jag har testat dne ja...men itne på något halvblod itne...min pålel är en american saddlebred som även hon kan tölta...
nej men vi testade den på våran fjording och jag satt itne bra i den och tyckte dne var rikgit obekväm. håller helt med dig..sitte hellre bekvämt en obekvämt...ska själv köpa en comfort från kaupre.

yeah yeah..smaken är som baken.jag tycker den är asfin.
Puttar också på tråden..funderar på om den skulle funka på min arabvallack med grymt kort rygg? Tycker om deras knästöd etc..Provsuttit diddy speciel på våran lokala ridsportbutik och jag tyckte man satt jätteskönt i den...Hur är det med mankfriheten?

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
453
Senast: Emuliiaa
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 331
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
9 040
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka