min galna kalle!

B

**BORTTAGEN**

tråkigt nog pratar jag inte om Kalle längre då hon gick bort för 2 år sedan ungefär, på nationdagen.
Ville bara dela med mig lite roliga berättelser om henne (JO det var en flicka som hette Kalle) Tokigt redan där.
Hon har en gång hoppat upp där man har glas och tallrikar, där spenderade hon en tid, för att hon vågade inte hoppa ner ensam... sött!
Sen älskar hon självklart värme, så hon hoppade tusentals gånger ner i tvättmaskinen, 1 gång så såg jag inte att hon låg där och kurrade. Jag la massa kläder i och så vart jag väldigt rädd när jag såg att kläderna rörde sig! haha det var skojigt när Kalle kollade på mig med ett slags flin efteråt... Hon är bara den sötaste, fortfarande. Men jag saknar henne :( fast jag har min kisse, Tessie! hon är en gammal tant, 14 år. Hon går på antibiotika tyvärr, men mår ok! Ahja, man kan ju fortsätta i evigheter men det här duger tycker jag ... /blacktessie
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
857
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 579
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 673
Övr. Hund Lite bakgrund. Köpte Hiiri för nästan exakt ett år sedan då hon var 7 månader gammal. Bodde då i ett hus på landet samman med några...
2
Svar
32
· Visningar
3 770
Senast: LiZH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp