min galna kalle!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 798
B

**BORTTAGEN**

tråkigt nog pratar jag inte om Kalle längre då hon gick bort för 2 år sedan ungefär, på nationdagen.
Ville bara dela med mig lite roliga berättelser om henne (JO det var en flicka som hette Kalle) Tokigt redan där.
Hon har en gång hoppat upp där man har glas och tallrikar, där spenderade hon en tid, för att hon vågade inte hoppa ner ensam... sött!
Sen älskar hon självklart värme, så hon hoppade tusentals gånger ner i tvättmaskinen, 1 gång så såg jag inte att hon låg där och kurrade. Jag la massa kläder i och så vart jag väldigt rädd när jag såg att kläderna rörde sig! haha det var skojigt när Kalle kollade på mig med ett slags flin efteråt... Hon är bara den sötaste, fortfarande. Men jag saknar henne :( fast jag har min kisse, Tessie! hon är en gammal tant, 14 år. Hon går på antibiotika tyvärr, men mår ok! Ahja, man kan ju fortsätta i evigheter men det här duger tycker jag ... /blacktessie

Liknande trådar

Hundhälsa Dagarna har kommit, min 9 åriga cocker spaniel (han ser lite ut som en cavalier med med lite taxben!) blandraspojk (Shitzu 20% Cocker...
Svar
19
· Visningar
1 844
Senast: Red_Chili
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 694
Senast: Fille
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen... 2
Svar
23
· Visningar
3 861
Senast: zoowie
·
Övr. Hund Har ngn läst denna??Varje gång jag läser den börja jag gråta...usch jag är så känslig:p ngn mer som är...
Svar
11
· Visningar
1 304
Senast: Albatross
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025