Bukefalos 28 år!

Min hund stoppar sten i munnen!

A

anna_saga

Härom dagen när jag var ute o gick med hunden så började han stoppa in stenar i munnen! Jag sa loss och han spotade ut dom.
Har hört att när dom börjar stoppa stenar i munnen och äta dom så fattas det någon vitamin. Är det sant? Eller vet någon varför hundar stoppar stenar i munnen:confused:
 
Sv: Min hund stoppar sten i munnen!

Har en BC som ständigt bär runt på stenar men även kvistar, halm, ensilage, listan kan göras lång. :) Men stenar är ändå mest poppis och flera har hamnat i magen, lyckligtvis har det gått bra än så länge. Tror inte att det är någon brist utan mer någon fix idé.

Kicki :)
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 588
Senast: Acto
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
2 050
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp