min katt är sjuk!

K

katter3

Hej!! Jag har en blandnorskskogis som är 10 år. Han heter Linus. för några d sedan kräktes han mkt. sedan sluta han o äta o dricka. han är trött o orkeslös. ligger mest. han har avmagrats ganska snabbt. innan detta hände drack han ganska mkt vatten,han älskade o dricka ur glas. han äter mest torrfoder. var ofta på toa o kissa rätt mkt. misstänker njurarna...Är det någon som vet vore tacksam för svar snarast. och om det är njurarna finne det ngt att göra el. dör man av det? är det plågsamt för katten?? kan man ha honom hemma den sista tiden han har i livet isåfall?? Mvh Ulrika :confused:

:bump:
 
Sv: min katt är sjuk!

de kan vara allt från njurfel, hjärtfel diabetes...katten behöver vård av veterinären.
 
Sv: min katt är sjuk!

Snälla, säg att du är ett troll? Jag vill inte tro att det finns folk som är så jävla dumma att dom låter en katt ligga avmagrad och orkeslös och inte kontaktar veterinär, utan istället går ut på Bukefalos (!) och undrar om man kan ha katten hemma sista tiden i livet :crazy::crazy::crazy:

Troll eller inte- skäms på dig.
 
Sv: min katt är sjuk!

Hej!! Jag har en blandnorskskogis som är 10 år. Han heter Linus. för några d sedan kräktes han mkt. sedan sluta han o äta o dricka. han är trött o orkeslös. ligger mest. han har avmagrats ganska snabbt. innan detta hände drack han ganska mkt vatten,han älskade o dricka ur glas. han äter mest torrfoder. var ofta på toa o kissa rätt mkt. misstänker njurarna...Är det någon som vet vore tacksam för svar snarast. och om det är njurarna finne det ngt att göra el. dör man av det? är det plågsamt för katten?? kan man ha honom hemma den sista tiden han har i livet isåfall?? Mvh Ulrika :confused:

:bump:
Han magrar, du misstänker njurarna och samtidigt undrar du om han lider?!? Vad är du för djurägare egentligen?!?! Katten skulle vart hos vet. för länge sedan! ÅK!!:mad::mad::mad::mad:
Ps. Jag hoppas att detta är ett dåligt skämt!
 
Sv: min katt är sjuk!

Snälla, säg att du är ett troll? Jag vill inte tro att det finns folk som är så jävla dumma att dom låter en katt ligga avmagrad och orkeslös och inte kontaktar veterinär, utan istället går ut på Bukefalos (!) och undrar om man kan ha katten hemma sista tiden i livet :crazy::crazy::crazy:

Troll eller inte- skäms på dig.

Håller med. :(
Kan bara hoppas det är skämt men då undrar man vilken sorts människa man är om man vill göra andra upprörda och ledsna?
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 159
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 169
Senast: mackan
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
4 025
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hur gör ni för att få det att gå ihop? Just nu äter mina katter Applaws torrfoder samt varsin påse Pussi blötmat. Katt1. Dricker...
Svar
9
· Visningar
2 226

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Semester.
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Avmaskning
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp