Bukefalos 28 år!

Min katt äter inte som hon ska

U

unspection

Min 3åriga katt får både torrfoder och burkmat vid bestämda tider på dygnet.
Hon har inte ätit burkmat på tre dagar nu,och vi börjar bli oroliga på om det är något fel i magen :eek: för hon får alltid lika mycket mat oså,men nu plötsligt så struntar hon i maten :( vi har testat med flera olika maträtter men inget fungerar.
Det enda som verkar vara ok för henne att äta är vitamintabletter för katter :d

Bör vi kontakta veterinär?
 
Sv: Min katt äter inte som hon ska

JA ni bör kontakta veterinären! jag tycker alltid att det är bäst att kontakta veterinären när någonting inte är som det ska.. jag brukar ringa till dom först för att fråga om råd och hjälp och blir det inte bättre så åker jag dit direkt! lycka till!:D
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
862
Senast: Sassy
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 596
Senast: monster1
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
962
Senast: Bison
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
478
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp