• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare l_isa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 2 876
L

l_isa

vill vara en ren katt.
den tycker om att sitta i tvättmaskinen.

{1AC85D7A-890A-4988-A19C-5D8C1CCE6CB3}.jpg

monstret

{A849CA0F-3729-4E17-9729-9CAC26B4781E}.jpg

Nån som vill ha en katt?:angel:

Sv: min katt

min katt tycker om att vara med om vad som händer i världen!
tiger001.jpg

varje morgon läser han tidningen och löser korsord

min katt slaktar fötter och händer och blomkrukor.
och äter som sjutton hästar.

buddy älskar våran lilla "palm", den har han snart ätit upp.
det är nog världens festaste kattunge utan att få nån mat typ.

jamen den här kissen hittade jag ute för ungefär en 3½ sen, den höll på att frysa ihjäl..max 5 -6 månader gammal..
och under den tiden jag haft den så har den gått upp säkert 1 kg!!! väger 2,8 kg nu. ruskigt mager då han flyttade in

vi tog den minsta kattungen i kullen.
hans uppfödare/pappas kompis var o hälsade på för ett par veckor sen. hennes kommentar blev; oj han är nog störst nu.
jag tror han väger... 4 kg :o

Vilka gulliga katter på alla bilder här!
Mina föräldrars katt gillar att jobba vid datorn. Hon brukar kliva runt på tangentbordet och skriva saker i stil med "slkgjslfiot3w2q90ghievxi".

min katt har vägt 7 kg.:devil: nu är han nerbantad och väger "bara" 5 kg :angel:

min är bara kattunge, eller han är iaf inte ens ett år gammal.
hans pappa är norsk skogskatt o dom är ju iofs större. men han ser ju sååå mycket större ut eftersom vi har en raskatt som är så liten.
det konstiga är att han inte går ner i vikt, även fast han är satt på diet och inte får något annat. jaja, han är iaf en rolig katt o nu ska jag sluta flumma om honom

/Brääk - 18 år och ensam med två katter :rofl: crazy catwoman

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 182
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 190
Senast: Asko
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 277
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 110
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka