Min knä olycka

1Maria123

Trådstartare

Jag gick med en liten ponny. De va lerigt och vi tänkte att vi tar en genväg och de va lite ojämnt så jag bred mitt knä ur led jag skrek av smärta och åkte in till akuten och fick ha en skena på knät och nu har man så fula märken av den. Nu har mitt knä låst sig och får träna knät varje dag😩
 

Bifogade filer

  • image.jpg
    image.jpg
    197,9 KB · Visningar: 52
Åh knän…det är lite, pyttelite synd om mig också. Jag longerade i vinterkyla och snö och jag hade klumpiga, varma skor och långa, för stora täckbyxor utan bälte så de hasade ned. På något sätt vred jag knät så jag har fortfarande ont tre veckor senare. Inget akutbesök och ingen lindning bara smärtstillande kräm och lite liniment. Bättre nu.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Igår vaknade jag med lite smärta i knät som gjorde det svårt att belasta benet ordentligt när jag gick. Smärtan var så pass liten igår...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: cherie
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 593
Senast: co-SMAD4
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 337
Senast: zarmino
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
951
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp