JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Min lilla bekväma katt... (filmer)
Sv: Min lilla bekväma katt... (filmer)
Haha han var ju bara hur söt som helst!
Gud vad söt han var när han satt så där!
Vissa har det bra.
Haha, han är ganska van att sitta sådär att vänta på mat.
Varje morgon när pappa gör mackor sitter han sådär.
Ja, han ää grymt bortskämd.
Men det gör inget, för vi får tillbaka det i söthet och gosighet!
Övr. Katt
Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Katthälsa
Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Övr. Katt
Jag behöver tips!
Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Katthälsa
Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Xarko fick IR-terapi av en gammal kollega, som numera arbetar med IR på häst. Hittade en sträckt överarm och överansträngd hamstring...
Wingates
4 minuter sedan
Svar: 1 324
Visningar: 80 255
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt I dag var det inte lätt att få i Sparky medicinen. När två sprutor ska in i munnen och katten inte sväljer pg äckligt, tar det gaaanska...
Hoarfrost
5 minuter sedan
Svar: 1 153
Visningar: 60 975
Katt
Valp 2025
Svar: 937
Visningar: 67 772
Hund