Bukefalos 28 år!

Min lilla grisa är död.

F

Fnurra

Min lilla marsvinsflicka dog igår.
När jag tog upp henne var hon alldeles slapp och raglade omkring på golvet. 10 minuter senare var hon död :cry: Mina föräldrar har vägrat ta henne till vet i ett år och nu är det för sent :(
 
Sv: Min lilla grisa är död.

:( Vad sorgligt! Vet precis hur det känns. min lilla gristjej Doris gick tragiskt bort för exakt ett år och tre månader (på dagen) sen. Det var hemskt! :cry: men nu får din lilla flicka (vad hette hon?) tassa runt i himlen med lilla Doris och alla andra smågrisar, och ha det bra och äta gräs, klöver och bara massa godis! :) Jag vet, det är svårt att ta till sig såna ord. Tog väl över ett halvår innan jag kunde tänka namnet utan att få en stor klump i halsen! :( Vet du varför din lilla tjej dog? Marsvinsförlamning?
 
Sv: Min lilla grisa är död.

Jag vet inte varför Elvira dog men det var inte på något trevligt sätt iaf. Hon raglade och andades med öppen mun.
 

Liknande trådar

Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 837
Senast: Roheryn
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 361
Senast: manda
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 499
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp