Min "lilla" pojke!

Sv: Min "lilla" pojke!

Åh, vad stillsamt det hade varit!

Loke far omkring som en tok och har gjort det ett tag.
 
Sv: Min "lilla" pojke!

:rofl: Ja, jag får väl passa på och njuta. :D

Fast han är helvild i gåstolen, flyger över tröklarna i full fart, kör på tårna/hälsenorna om man inte passar sig när han kommer. Sliter ut lådorna och all dess innehåll i köket. :angel: Och det går inte att ha någonting framme på bord, bokhylla, fönsterbrädor osv, han når ALLT. Fattar inte, han måste ha aparmar den lilla killen. :D För att inte tala om hur han terroriserar katterna....
 
Sv: Min "lilla" pojke!

Ha, jag känner igen det där totalt!

Loke var likadan, fick också tag på allt och mina stackars tår.... Det gör ju ont!

Han blev kanske lite sur eller nåt när vi tog bort den. Jag tyckte inte att han behövde den mer då han tog sig fram själv.
Den var den bästa leksaken ever för honom.
 
Sv: Min "lilla" pojke!

Jo, det finns ju risk att dom blir lite lata då dom har gåstolen. Varför lära sig att gå/krypa om man kan ta sig fram i en rasande fart med gåstolen. :D
 
Sv: Min "lilla" pojke!

Latmaskar:p

Fast, det blev aldrig så med Loke för ha hade inget tålamod utan ville själv. Det var tortyr enligt honom när han var mindre att inte kunna själv.

Men visst kan dem bli lite lata:D

Dumma älskade gåstol..
 
Sv: Min "lilla" pojke!

Lite KL


Min lilleman hade gåstol med, men den är skittråkig nu. Man når ju inte alls lika bra med den än om man går själv:D Häromdagen fastnade han mellan toastolen och handfatet när han klämde sig in för att titta på bidéduschen:crazy:, det var jättespännande tills han kom på att han var tvungen att backa ut..... Knasiga barnet!



Vad olika alla våra barn är, det är så kul att höra hur stora de är och vad de kan:laugh:, det är så underbart med barnens utveckling!
 
Sv: Min "lilla" pojke!

Det här gjorde han med den dagen.... Där ser man hur trångt det är mellan toan och handfatet med:D
22236960.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp