min mössa är ett problem

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare DiscoveryGirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 963
D

DiscoveryGirl

:D :D :D skulle hämta hästen men neeejjjj då ville inte alls komma in men då hade jag på mig min mössa den är grovstickad lila mössa med en stor boll i toppen....men utan mössa var det iiinga problem så jag antar att det är mössan som är problemet ska studera detta i framtiden....

nån mer som har haft liknande problem????

Sv: min mössa är ett problem

Hej! Jag har samma problem fast jag har en röd jacka och när jag har den på min så kan inte jag hämta hingsten för jag får inte tag på honom!:p

Om jag försöker hämta min häst i sin läder grimma så vill hon inte komma men med nylon grimman fungerar det!

Jag kunde inte gå in i boxen hos 6-åringen på jobbet med Mountain Horses fleece fodrade chaps!! Dom frasasde nämnligen!:rofl:

Jag har oxå problem att fånga min ena shettis hingst när jag har min röda jacka på mig...

ja det är lustigt...tror dom att det är nån annan som försöker fånga dom säkert...:D

Inga regnkläder för då kommer innte stot men det är bara i hagen alldrig i stallet eller andra ställen, visst är dom så :devil: -underbara i bland :smirk:

Kram

När jag fäller upp luvan på min jacka så vill inte min mäst fångas. Den har päls så han tycker den är läskig :smirk:

Jag har en orange regnrock som min Islänning inte vill bli fångad i - alltså när Jag har den på Mig...*fniss*...Så numer använder jag grön regnrock....

Liknande trådar

Ridning Jag har haft häst länge, hoppat lite i perioder. Dressyr och gångartsridning har jag inga problem med, klart jag kan utvecklas mer men...
Svar
3
· Visningar
401
Senast: Freazer
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 464
Senast: Tiger tok
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 751

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka