Min nervositet förstör för mig!

Sv: Min nervositet förstör för mig!

Kul att det gick bra för tränaren innan! Jag ska tänka på dig under veckan. Lycka till och ta tillvara på tiden!

Första dagen avklarad och jag dog inte. :eek:

Sambon filmade en snutt och det ser rent för jävligt ut faktiskt. :crazy: :cry:

Men men man lär så länge man lever.

Nu är clinicen slut för denna gång. Jag är så glad att jag gav mig sjutton på att våga detta. Jag har för det första blivit modigare och tro det elelr ej jag siktar på att nästa år kunna ta mig ut på en lättare tävling. :eek:

Jag har lärt mig massor. Vi gick bara igenom grunderna denna veckan. Halt, rygga, skänkelvikninga/sidepass, framdelsvändingar och början till spinn. Saker jag egentligen redan kan men nu får jag hjälp med finliret. hur jag ska korrigera mina brister så vi ändå får kvalite.

Blandannat så hade Barry en tendens att jazza iväg med rumpan åt höger varenda gång vi gjorde halt. Nu har vi löst problemet och vi vet att det beror på att jag sitter ner mer på vänster sittben. Så nu vet jag hur jag ska korrigera detta.

Jag är så otroligt lycklig och ingen verkar fatta hur lycklig jag är.

Grattis! Jag glädjer mig med dig! :) Håll kvar lyckokänslan!

Grattis! Jag glädjer mig med dig! :) Håll kvar lyckokänslan!

Och vet du vad!!! INte nog med att jag är lycklig över att ha vågat och ha en sådan trevlig häst.

Tävlingstarmen har börjat pipa. :eek: Begriper inte mig på mig själv. Men jag fick så otroligt mycket självförtroende av denna tränare och han kommer tillbaks redan i augusti för att plåga oss en vecka till.

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 276
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 487
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 706
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka