Min nya tränare !

H

HonHeter

Red för henne igår, hon har en privatridskola, under den timmen jag red för henne har jag lärt mig mer än jag gjorde under 6år på min sketna förra ridskola, tack å lov för att jag hittade henne:love: :bump: :banana:

Jag är bara för underbart glad, morsan vill att jag ska fortsätta rida privatlektion för henne 1ggn/vecka:banana:

Sv: Min nya tränare !

Visst är det härligt när man hittar såna. På min första lektion för min dressyrtränare lärde jag mig oxå mer än vad jag gjorde under alla år på ridskolan och min tränare än inte utbildad på ngt sätt.
Hon är så otroligt bra på att förklara.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 407
Senast: Edla
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 604
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 765
Senast: Migo
·
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 456
Senast: WSLPZF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka