Min Outlook vill inte

Rie

Trådstartare
Det dröjer länge innan jag får mail ibland. Nu är det sista mailet jag fått från i onsdags.
Jag vet att det är skickat mail, av de som skickat flera mail då jag inte hörde av mig efter deras första.

Det ser ut som att det är mail på väg men det händer ingenting/dröjer länge - och sedan går proppen ur (eller något annat) så då får jag 5-7 st samtidigt. Insända på olika datum. Irriterande och jag är rädd att missa något viktigt på detta vis.

Någon som vet vad det kan var för fel och vad jag ev kan göra åt det?
 
Outlook krånglar en del. Man får stänga av programmet och starta ser igen så brukar det uppdatera.
 
Minnet /brevlådn full? Då krånglar outlook.
Nej, brevlådan är inte full. Då brukar man ju få meddelande när det börjar närma sig.

Var hittar jag "minnet" ? Eller är det brevlådan?
Är ingen fena på sånt här.
 
På ena jobbmailen hade jag(vi) inte fått något mails alls under några dagar på outlooken. När vi sen kollade på webmailen fanns det flera olästa.
Slutade med att jag fick lägga till mailadressen igen i Outlook för både mig och kollegan. Nu fungerar det igen utan problem.
Skedde samtidigt för oss båda så vet inte vad som blev fel. Vi har egna mailadresser också, som fungerade utan krångel.
 
Nej, brevlådan är inte full. Då brukar man ju få meddelande när det börjar närma sig.

Var hittar jag "minnet" ? Eller är det brevlådan?
Är ingen fena på sånt här.
Kan du logga in via webmail? Eller går du via program direkt på skrivbordet? (gick det där att förstå?)
 
Kan du logga in via webmail? Eller går du via program direkt på skrivbordet? (gick det där att förstå?)
Jag har varit och klickat lite överallt efter Outlook. Jag har inte ändrat något.
Vet inte vad jag gjorde - eller om det inte behövdes utan nu var det dags tyckte Outlook- för nu rasade det plötsligt in 16 mail.

Får väl se om det blir likadant igen. Antar det, för detta har hållit på ett par månader.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 821
Senast: Barbabelle
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 199
Senast: geting
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 665
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 394
Senast: Vovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp