Min ridklubb behandlar mig som skit!!

L

Lyga

Ursäkta ordvalet men jag är heligt förbannad. :mad:

Jag har varit medlem i "min" ridklubb i 23år, lärt mig rida på deras ridskola (som numera inte längre finns), alltid tävlat för dem, tränat på deras anläggning, hjälpt till på tävlingar, betalat ridhusavgifter och medlemsavgifter m. m.

Enligt mig har jag alltid gjort vad jag ska, betalat i tid o.s.v. Jag har mina hästar (4 st) uppstallade i närheten av ridklubbens anläggning vilket gör mig rätt så beroende utav att kunna rida i ridhuset, använda hinder och sådant.

Jag vet inte om det bara är jag som reagerar över hur saker och ting går till på klubben, men det verkar inte som någon annan bryr sig så mycket.

Finns det någon annan som har dåliga erfarenheter från sin ridklubb? Hur gjorde ni? Har er ridklubb regler och konstiga idéer som är helt knasiga? Eller är jag ensam om att tycka såhär?

Sv: Min ridklubb behandlar mig som skit!!

Vad är det som gör att du tycker att de behandlar just dig som skit ?

Tycker också likadant angående min närmast liggande ridklubb.....

Vill egentligen på inga villkors vis bli medlem där, men jag är absolut tvungen för annars har jag ingen annan stans att rida i vinter.... bläääh alltså :mad:

lite sugen på att veta hur de behandlar dig.. .
skriv gärna det! :)

Jag undrar också vad det är som hänt? Och vilka räknar du till "din ridklubb" som "behandlar dig som skit"?

Liknande trådar

Anläggning Måste kolla om detta är en vind som blåser över hela Sverige, eller om det bara är i Örebrodistriktet. I den klubben som jag är med (än... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
12 582
Senast: FannyN
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara... 2 3
Svar
52
· Visningar
15 060
Senast: QueenLilith
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 737
J
Hästmänniskan Jag läste förvånat info på ryttarföreningens hemsida om ett slags nytt system som gick ut på att tvinga alla medlemmar att vara... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
9 301
Senast: tictac
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka