Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag gick min underbara lädergjord sönder i spännet
Det jag undrar är om de finns sådana spännen lösa som man kan köpa så att man kan lämna in den till en som lagar sadlar så den kanske kan laga den åt mig? Eller är de helkört så jag måste kasta min fina gjord och köpa en ny?
Lämna du in den och hör vad dom kan göra. Det finns en jätteduktig skomakare i gbg som gör lite hästgrejer också. Men nu kommer jag inte ihåg vad stället heter tyvärr. Men han gör cowboyboots och lite sånt.
det är lätt ordnat att laga spännen, så länge ressåren är hel så tar det bara en halv timme att skära ut en ny läderbit för fästet och sy fast spännet igen. det kan dock hända att färger på läderflärpen och utformningen av spännet inte stämmer helt överens med orginalet men ska man beställa nytt spänne så blir det ofta mycket dyrare.
Juridik & Ekonomi Givetvis hade jag inte varit tvungen att avveckla men det är lite andra regler redovisningsmässigt för ett AB jämfört med enskilt och...