Min skrivare har fått corona

Egenvård enligt råd på nätet hjälpte inte. :( Den hävdar fortfarande coronatråd smutsig. Frågan är om det är idé att ta den till någon slags skrivarakut eller om man ska vänta och se tiden an? :nailbiting: Frågan är hur länge man vågar väntas i så fall. Befarar det värsta:cry:
 
Har nu provat både handsprit och allt toapapper jag kunde uppbringa i affären det var några som blängde ilsket när jag tömde hyllan... men en kris behöver ju lösas och det här gäller faktiskt krishantering
:angel: Att rädda livet på skrivaren är ju faktiskt mer nödsituation än att någon blir utan papper när de är nödiga :mad: Men folk har väl ingen känsla för prioriteringar.

Min skrivare verkar ju dock inte alls reagera positivt särskilt inte när jag dränkte den i handsprit då ville den inte gå igång alls.
:cry:

Får väl prova lite dexametason @athena_arabians men befarar att det är försent. eftersom den efter handspriten inte ger varken ljud eller något annat livstecken ifrån sig. 😿
 
Har nu provat både handsprit och allt toapapper jag kunde uppbringa i affären det var några som blängde ilsket när jag tömde hyllan... men en kris behöver ju lösas och det här gäller faktiskt krishantering
:angel: Att rädda livet på skrivaren är ju faktiskt mer nödsituation än att någon blir utan papper när de är nödiga :mad: Men folk har väl ingen känsla för prioriteringar.

Min skrivare verkar ju dock inte alls reagera positivt särskilt inte när jag dränkte den i handsprit då ville den inte gå igång alls.
:cry:

Får väl prova lite dexametason @athena_arabians men befarar att det är försent. eftersom den efter handspriten inte ger varken ljud eller något annat livstecken ifrån sig. 😿

Jag tror bara den är sövd, provat att trycka i lite tryckluft i skrivarens lungor?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 354
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 974
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 694
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp