Min söta Borzoi BILDER!!!

Sv: Min söta Borzoi BILDER!!!

Jag huserar i Göteborg så jag hoppas allt att det finns någon mer vinthund här. Jag såg till och med en annan afghan några hållplatser bort, det var nästan så jag hade lust att hoppa av bussen men jag tänkte att det kanske vore lite väl creepy. ;) :rofl:

Vi får väl se till sommaren om det blir lite bukefolk på dom då. Jag kommer nog främst åka på inoff. utställningar i vår närhet så länge han är valp, men några större blir det nog allt. :p

Vi skippar dock world dog show. Det blev för saftigt med den anmälningsavgiften, satsar på fler mindre istället. Men det hade varit väldigt roligt att åka och titta faktiskt. Får se om jag kan passa ihop det med påhälsning hos familj och uppfödare och så. :p

Det finns en hel del vinthundsfolk i Gbg!! Jag känner några, sedan finns det ju några kennlar och tjosan där också.
Annars kan vi ha buketräff i Gbg, jag kommer dit i juli och kan garanterat dra ihop lite folk. Eller ja, jag känner nog inte så många fler från buke, men andra vinthundsmänniskor iaf.

Jag gick precis förbi en vuxen borzoi på vägen till jobbet, imponerande hundar! Älskar borzoier!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Atletix
  • Det här med muskelskador...
Tillbaka