Min stackars häst

Nikki o Fabian

Trådstartare
som fått pålagringar i båda fram o ej kan gå som dressyr häst. Han har får ej gå på böjt spår för att inte slita på kotorna.

Min fråga är nu. Hur jobbar du din kör häst, kör du bara eller rider ibland?

Enligt vet så kommer han hålla som körhäst. Visst han är redan körhäst, men jag vet inte om jag bara vill köra, så kom igen nu o kom med ideér så jag kan bli glad igen.

Sv: Min stackars häst

Kommer han aldrig att kunna ridas igen? Isåfall kvittar det vad vi skriver, han kommer ju endast att köras ändå...?

Det var verkligen tråkigt att höra.:cry: Din fina häst som jag har sett så mycket bilder och filmer på här på Buke.. Jättetråkigt.. Han är inte så gammal heller, va?

JennyK skrev:
Det var verkligen tråkigt att höra.:cry: Din fina häst som jag har sett så mycket bilder och filmer på här på Buke.. Jättetråkigt.. Han är inte så gammal heller, va?

Nope,han är bara 7.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 210
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Bullen22
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 626
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 260
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka